Pages

Tuesday, May 13, 2008

Licheaua de Liiceanu se autodenunta: am fost un turnator la Securitate

Bun titlul din Cotidianul... Adica, starea lichelei de Gabriel Liiceanu la 18 ani de la Apel! Ha. ha, ha!
Dupa cum poate stiti, am un proces cu tovaraselul Liiceanu. "Ganditorul" m-a dat in judecata si mi-a cerut 1 miliard despagubiri - in spiritul sprijinirii libertatii cuvantului - pentru ca, intr-un editorial, exprimandu-mi propria opinie, conform Constututiei Romaniei si Declaratiei Universale a Drepturilor Omului, am scris ca a fost un profitor al tuturor regimurilor si un rasfatat al Securitatii. Dupa parerea mea, cineva, oricine ar fi el, care primea pe vremea regimului comunist o bursa in RFG si apoi se intorcea in Romania comunista si apoi continua sa faca turul Europei Occidentale, si iar se intorcea si iar pleca, frecand menta pe la Institutul de Filosofie si, dupa ce l-a tras un alt turnator dupa el, la Institutul de Istoria Artei, si care, dupa 1989, primeste pe mana, de la Ion Iliescu-KGB Editura si tipografia Partidului Comunist Roman, este mai mult decat un profitor si mai mult decat un rasfatat al Securitatii.
In procesul contra libertatii presei intentat de "filosof", care pe o scara valorilor publicistice mondiale nu face nici cat un scuipat de-al lui Larry Flint, l-a reprezentat puscariabilul Valeriu Stoica, fost procuror militar in vremea regimului comunist, la Timisoara, fost ministru corupt al Justitiei dupa 1989, banuit de musamalizare a traficului de copii vii pentru organe - conform presei, nu? - fost complotist cu Adrian Nastase si Mihnea Berindei impotriva CDR si, in curand, fost avocat.
Guess what: cu ajutorul unei judecatoarea corupte - vorba lui Basescu - am pierdut in prima instanta. Sa va mai spun ceva? Aceasta judecatoarea, expresie a "Justitiei romane" mi-a interzis dreptul la aparare; nu mi-a dat voie sa prezint dovezile: nici macar o proba, nici macar un martor. A zis ca "n-are nevoie". Sa vedem cand o sa ajunga in ancheta CSM daca o sa aiba ea nevoie de ceva... Cazul a fost trimis spre consultare prietenilor din Europa si Statele Unite. Mi s-a spus ca, numai din ce exista pana acum, dupa Curtea de Apel si eventual, CEDO, procesul "Liicheanu contra presei libere" o sa ajunga in cazuistica internationala a atacurilor la adresa libertatii de expresie intr-o tara post-comunista.
Cam atat despre Liichea. Mai multe, la Apel. Ha, ha, ha!

No comments: