Pages

Wednesday, June 25, 2008

Vintu l-a chemat pe Adelin Petrisor la Realitatea

Nume: Adelin Petrisor

Data nasterii: 29.07.1975

Locul naterii: Buzau

Stare civila: casatorit cu Maria

Copii (varsta si numele lor): nu inca

Studii: Facultatea de drept

După ce a anunţat despărţirea de Antena 1 la jumătatea acestei luni, Adelin Petrişor se alătură echipei Realitatea TV, unde va fi tot reporter special. În noua echipă din care va face parte jurnalistul se va regăsi şi Dan Gecui, cel care i-a fost alături lui Adelin Petrişor în realizarea majorităţii reportajelor, transmite Gandul.ro.
"E un pas înainte. Mi-a fost destul de greu după ce am lucrat 9 ani în Antene, unde am foarte mulţi prieteni pe care-i respect şi care m-au ajutat în carieră. Din fericire, sunt un tip norocos şi am foarte mulţi prieteni în Realitatea TV, care, sunt convins, mă vor ajuta pe mai departe. Le mulţumesc deopotrivă celor de la Antene, pentru sprijin, şi celor de la Realitatea TV, care m-au primit în echipa lor", a declarat Adelin, citat pe Realitatea.net.

Ma bucur pentru el si sper sa aiba toata libertatea pe care o merita si de care avem nevoie! Adevarul este ca atunci cand am aflat ca pleaca de la Antena i-am spus: "Batrane, daca-s fi Vintu acum te-as chema sa vii la noi!"

No comments: