Pages

Tuesday, February 16, 2010

"ANTICOMUNISMUL" a inceput sa refuleze pe gurile lui Tismaneanu si Oprea: "Nu mi-e frică nici de căcaţii de comunişti, nici de căcaţii ăştia de la putere". GDS-ul in fibrilatie: sa-l sustina pe Pat sau pe Patason? Boc e perplex

Am mai scris despre Afacerea "anticomunismului" in varianta Blandiana, continuata cu succes de Tismaneanu si Oprea. Ei bine, fleica se pare ca nu le mai ajunge la toti. Mariusica se da acum la Volodica si rahatul da rau pe-afara din buda "anticomunistilor" de parada.
Sa ne amuzam putin:

Tismaneanu pe mail catre Oprea:

"As dori mult ca IICCR sa achizitioneze si sa distribuie circa 200 de exemplare din Raportul final (al Comisiei Tismaneanu - n.r.) si sa faca acelasi lucru, poate mai multe exemplare, din volumul de exemplare care va aparea la Humanitas. Daca nu s-a facut, pe site la IICCR as dori sa puneti drept carte a lunii "Perfectul acrobat", volumul despre Rautu, scris de mine si Cristi Vasile."

“Președinte al noului Consiliu Științific – Vladimir Tismăneanu.
Marius Oprea rămâne Presedinte al IICCR.”
Iată câteva dintre condiții:
“ b. numirea în funcția de secretar științific a lui Cristian Vasile
c. adăugarea a trei departamente noi în noua structură a IICCR:
-          Cultură, propagandă, ideologie în timpul dictaturii comuniste (condusă de Vladimir Tismaneanu și Cristian Vasile)
-          Economia națională sub comunism (condusă Dragoș-Paul Aligică)
-          Memoria și nostalgia comunismului (condusă Mihai Neamtu) – posibil Mirel Bănică si Angelo Mitchievici.”

Oprea catre Tismaneanu si extraterestrii: 

"Doina Cornea mi-a spus foarte clar ca daca anumite persoane - si aici ma refer chiar la Tismaneanu - fac parte din board, dansa pleaca, protesteaza."
"Adica numai pentru ca eu am alta optiune politica decat guvernantii, trebuie sa fiu dat de pamant? Doar pentru ca sunt simplu membru PNL? Cum zicea chiar Tismaneanu: Stalinism pentru eternitate."
"Eu fac team building ducandu-mi colegii sa dezgroape morti. De asta suntem o echipa puternica."
"Nu mi-e frica nici de cacatii de comunisti, nici de cacatii astia de la putere".

Reproduse si de "revista de elita" a "intelectualilor" GDS "22" aflata in dilema maxima fata de cei doi membri ai sai. Pe cine sa sustina, pe Pat sau pe Patason?
Pam-pam.
Va urma (fara indoiala!)


No comments: